lätt att vara efterklok va?


Från att lyssna på flytande hiphop går jag till att lyssna på det här. Från att gå till en perfekt morgon går jag till att sitta och fundera vad det finns för idioter, och då kan jag sitta & tänka hela dagen:) Orkar faktiskt inte med "HAHHAHA MEN UNDRA VEM SOM ÄR OTROGEN? Jag håller inte på med folk som är upptagen iaf;) puss har bättre saker för mig än att svara på dina frågor"-fjortisar som ska försöka dissa och försöka få en att framstå som en idiot, lyckas med det i så fall.
För det första, skriver man att man har bättre saker för sig fortsätter man inte att svara på "dumma frågor". Skriver man "HAHAHAHA" sitter man egentligen och surar. Är man 20 år borde man inte hålla på sådär.  Ne tacka fan för det det var ju du som var otrogen mot din kille jävla idiot och sen om han väljer att hålla på med andra efter det är väl för i helvete upp till han? Nu börjar jag få ont i huvudet med, snoooor!

S
to the A to the N to the D to the V to the I to the K to the E to the N
GOGOGOGOGO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0