Men alla tycker väl om dunderklumpen

Oj fyfan vad tiden går fort. Legat & tittat på Dunderklumpen i Linneas säng. Känns som att klockan är 9 på kvällen. Linnea & fittHenric är ute & går i trebo, bögar. Jag väntar på att dom ska komma så jag får tjata på att vi ska åka på bilbingo. Men jag har ju fan i mig världens tråkigaste vänner så vet ju redan att dom kommer att säga nej :) Vafan händer ikväll? mja.. Linnea vill dricka öl, jag vill också dricka öl men känner att jag hellre åker ut i skogen igen & slaggar över.
Jag behöver nog en karl & en axel ikväll, som jag kan ligga på & mysa in mig. Känns som en mystisdag faktiskt. Nä nu ska jag hem & ta på mig världens störta kläder för det är skönt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0