men far du enda in i... PIP

Bejbii kom så här på morgon och hälsade på. Har nyss tryckt i mig en hamburgare. Funderar på att åka till baba och bada. Sanna ville att jag skulle följa med till kharma ikväll. Vad fan ska jag göra? Tror lederna i benen har spruckit ( vet att det är omöjligt) meeeeen fucking gaaaad vad ont det gör. Vill till järbo och sova idag. Vill till stugan i Ockelbo hos farmor och vara några dagar. Jag vill mysa med bäbis som är ute på sjön idag! och jag vill fiska. Jag vill göra allt idag känns det som. Känns som söndag.. ångest söndag. Åt helvete.. Terra Martin kanske! He he vill vara dryg idag. Varfor kan man inte bada i kanalen. Ska ställa mig i stadsparken nu och sjunga nationalsången. Det är inte hudfärgen jag har nått emot, endast deras religion och beteende. Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0