Ni i sverige missar nått

Utgången igår var skit rolig! Jag Emelie & Bettina satt hos mig & Bettina men lite öl & vin, hon som jag flyttat in hos :) Sen gick vi till Zodiac, vet inte riktigt hur det stavas. En öl på det sen vidare till Green & en öl på det. Snor full vinglade vi till Boggies & där är det helt svart:) Har dock lite minnen från kvällen som jag absolut inte vill ha.. Hittade Bettina iaf på sängen med skorna på mig. Vaknade i morse med lurarna på. Satt mig upp & började böla.

Gick ner till dom andra tjejerna & väckte Emelie, Veronica vaknade hon med så där satt vi alla 3 & skrattade fan ur oss. Emelie den jäveln hade varit & rest över halva Cypern igår när vi tappa bort varandra, haha. Nu sitter hon & jag på ett café & jag väntar på jobb :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0