nog diskuterat, jag är hos min älskling

Sitter hos min soulmate, där jag trivs som bäst. Soffan jag gillar allra mest :) Har fan varit utan henne sen jag vet inte när :/ Fredag? tosdag? Och nästa alla dagar innan det med. Hon står och diskar just nu. Jag kom precis ut ur duschen och ska hjälpa henne att städa lite. Har börjat fått sendrag över hela kroppen när jag är ute och går eller när jag blir kall. Blir mycket bättre när jag har värme på kroppen. Imorgon ska jag hämta ut ny medicin, det är bara ett måste! Ska även upp på möte tidigt imorgon bitti.

Antningen har jag nå jävla ledproblem eller så har jag bara inte blivit frisk från inflammationen i lederna. Känslan går bara inte med stora bokstäver att beskriva. Jag ser ut som en gående varulv utan hår. Har klo händer, böjda ben.. Vikta tår & blä. NOG OM MIN JÄVLA KROPP! ska umgås nu :) Posss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0