Nu är det snart dags.

Sitter hos pappa nu, ska äta & sen säga hejdå. Kommer grina ihjäl mig, håller mig redan.
Ska ut & äta med familjen Palovaara. Klockan 10 åker jag, 11 går tåget från Gävle. Kommer återigen grina ihjäl mig. Sa hejdå till Sanna efter att vi åt pizza. Även om jag försökte att inte grina så sprutade tårarna. Fick inte fram ett ord när jag skulle prata med henne. Det gjorde så jävla ont att lämna henne. När jag kom hem fick jag världens finaste sms av henne som både jag & mamma började grina av. Mamma har grinat, jag har grinat. Jag kommer att grina så fruktansvät mycket när jag ska säga hejdå till Charline.

Nej, nu ska jag skriva ut biljetten, äta & åka till mamma. Jag kommer skriva mer på arlanda. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0