snart bär det fan av

Om 14 timmar åker jag. Fan vad jag grinar, jag är lycklig men vill ändå inte lämna alla. Igår fick jag veta vilka sim var mina riktiga vänner, jag älskar dig Sanna. Jag kommer sakna dig så fruktansvärt mycket. Jag kommer sakna pojkarna, Viktor, oher Robert och dom andra.. jag kommer framför allt sakna Philip, min Philip! Jag hatar känslor..:( jag kommer sakna Johan! Ellner, Peter. Jag kommer sakna att dricka öl på bruket, gå på 8an. Jag kommer sakna att springa runt på bruket. Jag kommer sakna mina bästa vän, Charlie. Min lillasyster Charlie! Jag kommer dö ihjäl mig av längtan av min mamma och pappa, mina allt! Jag kommer ha så jävla roligt där nere! Jag kommer att känna precis samma sak när jag ska hem. Mitt liv äger, jag är lycklig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0