svar på tal

Haha, får ofta frågan om jag & Philip Sterner är tillsammans.
Svar på tal:
Nej vi är inte tillsammans, vi har varit tillsammans ett tag.
Men vi umgås som jätte bra vänner & har grymt mycket gemensamma vänner. Sen händer det väl rätt ofta att vi går hem & sover med varandra.
Vi var tillsammans öm.. ett tag, jag var runt 14,15-16 år. Vi hade väl kanske världens konstigaste förhållande. Vi var med som vänner än tillsammans fast vi var kär. Vi har aldrig bråkat riktigt odentligt & aldrig varit ovänner mer än 2 dagar.
Har faktiskt två minnen med Philip jag aldrig kommer att glömma.
Det första var när jag satt ute & rökte och Philip ringde en signal (vi var rätt seg i våran "kärleksutväckling") & jag var jätte glad men sen visade det sig att han hade ringt fel... Haha, iaf samma dag senare på kvällen närj ag satt i datastolen och titta på tv så tyckte jag att Philip hade blivit så konstig för han var så trevlig på sms, då hade vi kanske träffats i 3 månader. Iaf så skrev jag & frågade varför han var så konstig & till svar fick jag "hehe jag är ju kär" & jag tror musklerna i kinderna sprang på mig så mycket jag flinade då.

Andra gången var när vi hade varit på afasi & filty. Vi hade knappt pratat med varandra på hela kvällen & av någon konstig anledning ignorera vi varandra hela natten. På kvällen träffades vi som vanligt vid enen & stod där elt tyst. Dagen efter skulle han åka till New york. Det slutade med att vi vart sura på varandra & gick hem till var & sig. Dagen efter satt jag & grinade hela dagen för att jag inte vågade fråga om han kunde komma & säga hejdå innan han åkte, men vi pratade inte på hela dagen. Han skrev inte ens hejdå innan han klev på planet. Så jag gick & trodde hela veckan att han hade gjort slut med mig. Hela veckan gick & jag åkte till lindköping och umgicks med vänner. Båda två skulle komma hem på lördagen & jag hade inge batteri på telefon varken fredagen eller på vägen hem. När jag väl kommer hem & sätter mig vid datorn ser jag att han har lagt upp en bild på bilddagboken med mitt namn, blir så jävla förvånad så jag slår på telefon då jag får ett sms "jag har försökt att ringt dig men det går inte". När jag träffade han den kvällen var jag kärare än någonsin :)

Philip var en sån här som jag inte kunde skriva sms med när jag gick på stan, för då gick jag & flinade konstant hela tiden. När vi inte sov med varandra så pratade vi i telefon tills någon av oss somnade. Varför vi gjorde slut vet jag inte, båda tyckte fortfarande om varandra & jag tyckte om han ett halvår efter det med nästan. Fick jag bestämma skulle vi nog fortfarande vara kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0