Nu är det bara 5 dagar

Åh fyfan mina ben går av!
Åkte med pappa in till staden vid 2 tiden. Gick runt och fixade massa papper, sprang fram & tillbaka hit & dit. Sprang hem, röjde hela gaderoben. La undan alla vinterkläder, klippte av alla byxor jag inte ville ha kvar. Packade om 40 gånger. Sydde om kläder åååh fan vad jag har hållt på idag. Åkte & tittade på Charline & Johans lägenhet, syrran & hennes kille har flyttat ihop i en jätte fin lägenhet :) Grattis till er!  Nu har jag suttit här & kollat runt lite grann på internet. Pratat med bäbb i telefon sjukt länge.

Varför tog jag jobbet?
Ja.. Jag har fått två såna här chanser tidigare men har känt att jag inte är redo så därför har jag inte orkat brytt mig.
Den här gången velade jag fram & tillbaka "ska jag lämna allt här hemma? eller ska jag stanna och ruttna?"
Satt & bet mig i läppen, var fruktansvärt trött på allt. Tittade ner på den där förbannade chattrutan jag hade framme & tänkte "vafan har jag att förlora? vafan har jag här hemma som jag inte har när jag kommer hem?". Reste mig upp & gick med bestämda steg till pappa & sa "snälla pappa kan du hjälpa mig att boka en biljett till Cypern" & sen fanns det ingen återvändo :) Tänk att den där lilla lappen ska ge mig ett helt annat liv i 7 månader. Jag ska vara i ett annat land, med människor jag aldrig sätt. Jag har aldrig varit borta från Sandviken mer än 21 dagar. Detta är det spontanaste jag har gjort.

Dela lägenhet med 3 andra tjejer. Vara utomlands i värmen, ayia napa! Barerna har öppet till tidigt på morgon. MINA OCH SANNAS BARKOMPISAR! Få vänner för livet. Jag längtar, så fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0