Dags att starta ett nytt liv

Okej, förlåt att jag hettsa upp men fan vad glad jag är.
Ringde Linnea & berättade, hon började att grina så hon inte kunde prata. Fan vad jag älskar henne! Fan vad jag kommer att sakna alla. I ett helt jävla halvår..
Jag kommer inte att vara hemma när min lillesyster fyller 18. Jag kommer att fira midsommar nere i Cypern. Jag kommer räkna dagarna, jag vet att dom första veckorna kommer att vara jobbig men jävlar vad jag kommer att vara stolt över mig själv när jag kommer hem.
Att stå där när dagen nu kommer & säga hejdå kommer att bli det svåraste i mitt liv. Jag kommer att grina & grina & grina.. svårast kommer att släppa bäbis :/

Nog pratat. Imorgon blir det packa av, packa packa & åter igen packa :D
OCH SANNA DET FÖRSTA JAG SKA GÖRA NÄSTAN ÄR ATT TA TAXI OCH TRÄFFA VÅRA BAR KOMPISAR! Jävlar vad jag ska hoppa upp och pussa på han då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0