Ja gör vi var ut idag med

Varit ut med tjejerna:) Skit roligt! Vart kär.. Sandra drog hem med stt ragg. Jag & Cicci bestämde oss för att åka hem. Ligger i sängen nu & skypar med min älskade Filip. Tänkte även göra en sån här tråkig lista innan jag somnar.

PERSONLIGT
Fullständiga namn: natalie kristina palovaara
Födelsedatum: 26 maj 1992
Hårfärg: blond baby
Ögonfärg: blå
Längd: 167 cm
Skostorlek: 40
Klädstorlek: Har alltid förstora kläder på mig så tar alltid det största jag hittar
Civilstånd: aaa.. singel
Humör: -just nu? sliiiiten

KÄRLEK

Har du ett förhållande just nu? Njaä, lämnade min kärlek i sverige
Längsta förhållande? vet inte, över ett år
Har du strulat med någon du inte ens gillar? haha aa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? joh
Kärlek eller pengar? pengar baby

FAMILJ
Vad heter din mamma? mamma sara 
Vad heter din pappa? pappa stefan
Har du syskon? joh
Hur många? 4
Har du en stor släkt? åt helvete ja
Har du kvar alla mor&farföräldrar? ja
Känner du alla i din släkt? inte en enda
Vem är du mest lik i din familj? ingen :( mamma till utseende och pappa till sättet

VÄNNER

Har du någon bästa vän? ja
Vad tycker folk om dig? inte en jävla aning
Vem har du kännt längst? inte en aning, av mina bästa vänner. Sanna
Vem vet mest om dig? Charline
Hatar någon dig? ja det tror jag
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? haha ja
Är du rädd för att bli utan kompisar? näääe

SKOLA

Har du bra betyg? JAAA:D
Skolkar du? neeee
Vilken klass går du i? slutat
Vad heter din skola? China house
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? neeeeee
Vad heter/hette din favoritlärare? kerstin olsson
Försover du dig ofta? jämt
Gillar du skolmaten? nej
Har/hade du många kompisar i din skola? joora
Hur många går i din klass? 30

FRITID & INTRESSEN

Går du på någon sport? nix
Vad tycker du om att göra? dricka öl och leva livet i cypern
Vilka sporter har du gått på? Innebandy, brottining skytte osv
Lever du för någon sport? Neeee
MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? metal & hiphop
Har du alltid haft samma smak? jpra
Vilket är favoritbandet? In flames!
En bra låt: Mr. lif -the sun
Vilken är din favoritfilm? Dumma mig
Vilken film framkallar starka känslor? a walt to remember
En rolig film: dumma mig
Hur beskriver du musik? otroligt bra
Vad är bäst, film eller musik? Musik
RESOR
Hur många länder har du varit i? haha många, har åkt igenom massa med bil så typ 7
Vilka länder har du varit i? cypern, mexico polen spanien frankrike tyskland osv..
Har du bott utomlands? Ja nu;)
Vart isåfall och hur länge? Cypern
Kommer du från något annat land? sverige
Har du släkt från något annat land? nej

Har du åkt...

Flygplan? Ja
Buss? Ja
Tåg? Ja
Båt? Ja
Taxi? Ja
Helikopter? nej

DÄR DU BOR
Vart bor du? Cypern
Hur bor du? i en lägehet med två andra tjejer
Har du bott där hela ditt liv? nej
Trivs du där? Ja
BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? nej
TV? nej
Dator? Ja
Dvd? nej
PS/Xbox? nej
Högtalare? ja
Pool? ja i sverige men inte här som jag skriver om
Studsmatta? nej
Cross/moppe osv.? nej
Mer än 1 bil? nej
Jacuzzi? Nej
Pingis/biljardbord? Nej

TILLSIST
Vad är klockan? 04,50
Vad ska du göra snart? Sova
Vilket abonnemang har du? comviq
Får du ofta positiva kommentarer om dig? händer väl
Mår du bra? JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0