utslagen....

I can not really work today!
Min kropp är verkligen ur funktion. Skönt att veta att man inte kan gå ut ikväll :D Båtjäveln går klockan 10.

Fan vad jag saknar allt hemma, sånt där man gjorde på vardagarna. Sitta på hippiekullen & dricka. Gå runt på stan & hänga på bruket. Jag saknar mina tjejer. Jag saknar min syster Charline! (dom andra med). Jag saknar att kunna sitta & snacka om allt möjligt. ÄR DET NÅGOT SOM HÄNDER DÄR HEMMA ELLER?

Min flygbiljett går hem idag, men jag ska inte åka. Jag tänker stanna för här trivs jag. Måste handla mat med, fan! Undra vad det blir för mat på jobbet idag, sjukt sugen på soppa.. Jaja här kan jag inte sitta och trolla med fingrarna. Moppe mot jobbet med Cicci nu :) hoppas ni har det skönt i värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0