En lyckad kväll, en sån man aldrig glömmer.

Vilken jävla kväll :D Fan vad roligt det var!
Åkte till Isabelle vid 7 tiden. Började dricka, en riktig tjejkväll som verkligen blev skit lyckad! Åkte till lobby vid 12 tiden. Förbannat mycket folk, förbannat roligt folk. Till och med Forsbacka killarna var där. Och mina pärlor Anna och Lina :) Malin såg man ju som vanligt inte skymten av. Full som en kastrull vad man också, men det skiter man väl i. Sen bjuppa Martin på pizza. Fan vad roligt det var när vi kom till mamma och pratade gamla minnen. Martin är fan den bästa pojken på jorden! roligare än han hittar man inte. Vaknade imorse av att Rickard satt och titta på mig. Jävlar vilken blick jag fick.  Bilder sen igår kommer sen. Så jävla sköna bilder :D Längtar tills bellen skickar dom.

Nu ska jag till stan en sväng med Linnea och snacka lite skit. Saknar henne :D Kryssning är även bokad, åker på fredag. Kommer hem och det är stor fest. Blir inte bättre:) pusss

Jag försöker hålla tyst om att du var här igår
Men det är svårt när alla frågar hur det går.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Tack så mycket för att du kom, var skit kul :D

2011-03-28 @ 11:51:28
URL: http://hammerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0