fan vad jag längtar

Sitter i soffan med familjen och Johan. Ätit donken och myser. Dagen har varit perfekt. Mys på stan. Både skratt och tårar.. jag håller på går under jorden. Ingen människa på hela jorden kan förstå hur ont det gör. Hur jävla jobbigt det är att gå runt att tänka.. försöka förtränga, bli rasande när tanken kommer upp i huvudet. Jag nästan hatar mig själv för det här.. känner mig så blåst! Så jävla lurad och ner tryckt. jag vill inget hellre än att det ska vara över. Samtidigt vill jag inte känna närhet i huvud taget. Resan är bokade och betalt. Om 5 dagar sitter jag på stranden med en öl och en cigg med världens finaste människa och förhoppningsvis vis många fler. Jag längtar, så forbannat! He mig lördag. Imorgon ska jag på krogen! I SANDVIKEN OCH TRÄFFA FOLK FRÅN BYN! Blir inte bättre. Ska leva dagen som om det vore min sista tills nästa måndag. Ge er fan på det

Kommentarer
Postat av: malin hammarström

men kul att du sa att du va i sandviken då!!!! har också funderat på att gå ut imon hah

2011-03-09 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0