Fan vad riktigt fet jag kan vara ibland..

Fyfan vad lång gårdagen var alltså! helt sjukt..
Var på stan hela jävla dagen. Hade så jävla roligt. Jag Lina Isabelle Charline mamma och moster + Rickard. Daniel var med en stund han också. Sen gick vi hem. Mamma gick iväg och vi spelade kort, Daniel Charline jag och Johan hela kvällen nästan. Dom åkte till donken så jago ch Daniel gick ner, sa hejdå sen for jag ut med Malin. MOT ÅRSUNDA! Hämtade upp Tajten och Kalle och två andra donkar. Lämnade av dom, vidare mot forsbacka och sa hej till min fina lilla Mattias sen for vi till gävle och hämta upp Swerin.

Nu sitter jag här och ska börja göra mig klar snart för att åka iväg till Isabelle och fira henne :D Sen ska vi ut på lobby. Fan vad roligt det ska bli faktiskt! ser riktigt fram emot kvällen.

Onsdag: Pizza till lunch. Kebabrulle till middag. Max på kvällen.
Torsdag: Pizza till lunch.
Fredag: Pizza till lunch.

Du säger saker som får min mage att pirra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0