gå och dö

Vad fan är det som händer? Varför går det inte över? Jag hatar! Jag känner sånt fruktansvärt hat i kroppen så det går ut i tårar. Så jävla lurad och blåst. Det är fan jag sim känner mig billig. Äckliga jävlar. som jag har skojar.. tyckt att det har varit roligt osv. Och nu är det sant.. fy i helvete!Jag har byggt upp en till lit och den har rasat samman och jag tänker inte börja om att bygga upp den. Någon gång går min gräns, och det känns som att den är nådd. Jag är inte ens ledsen över att jag känner så här. Jag är mer glad att jag vill gå vidare. Utsvält och trött Ligger jag och väntar på att Malin ska hämta mig. kanske börja packa då? Orkar fan inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0