han ar val for snäll

Sitter i Josefs bil med hans mobil och Bloggar. Solen lyser in på oss och vinden blåser mm! Har typ åkt två timmar. Hjälpte till ätt fästa bilarna och Josef sa ätt jag var en naturbegåvning. Lärde mig fortare än hans killkompisar. Nu pumpar vi musik och sjunger för fullt. Fan vad bra jag mår i den här bilen. Behövde det idag istället för att sitta på en grej som är så forbannat äcklig. Hela jag är äcklad. Ja i natt åkte vi bil. Åkte hem till Robin i skogen och sökte tröst. Tittade på film och dygnade. Händer för sällan ätt jag är där. Nu är vi framme och jag ska låssa bilarna. Sitter och väntar på ett samtal.. vilket jag längtar efter? Die mother fucker die. Nu pjuppas det på max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0