I AM A DREAMER

Känner mig riktigt arg idag.. vet fan inte varför heller! Vet inte ens vad jag ska skriva på den här förbannade bloggen. Och nu vart jag ju bara surare! Haha.. Åh herregud. Nä måste fan vakna till och röka lite så kanske mitt humör går över. Är ju så jävla brun så blir ju glad av att titta på armarna och benen :D

Jag ville hålla din hand, visa att min kärlek var sann. Vi skulle ju hålla ihop, hålla ihop och älska varann. Hur gör man när kärlek brister och känslor dör? Var det du eller jag? det kommer alltid att fattas bitar. Få mig att skina på det sättet som endast di klarar av. Bara titta på mig och le lite grann. Något jag inte trodde fanns, den var min en gång men nu är turen någon annanstans. Det är svårt att titta tillbaka på den tid då jag betytt något för dig. Vad ser jag i dig som ingen annan ser? varför kan jag inte glömma även om jag inte vill nå mer? Snälla säg att du gillar mig, säg att känslorna finns där. Säg att jag är en dubbelmoral. Jag behövde dig, då. Jag vet att jag kanske var fel, inte den rätta men berätta. Våra chanser rann ut i sanden och likaså mig själv som föll rakt över kanten. Ja tappade tagen och jag saknar det vi hade. Jag saknar sättet vi var, ja allt som vi hade. Men som jag fattade så kändes det fel. Men stunderna med dig fan det var underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0