jag kommer sakna allt utom det.

Mja! Jag är glad. Jag vill inte hem.. fan alltså! Somnade vid 4 tiden på eftermiddagen idag. Vaknade klockan 7. Gick ut och cyklade och när vi kom tillbaka hade det ringt på telefon. Sen fick vi sms att Simon och Erik Car på väg. Var det ju bara att cykla och möta dom. Chillade på hotellrummet hela kvällen. Sanna och Simon bara försvann vid 2 tiden och jag gick med Erik till hans hotell för att kunna möta upp sanna. Mja tro inte på fan att hon stod där då? På vägen hem köpte vi pizza och gick ner på en klubb som visade sig våra en Slipp klubb. Så då var det ju bara att springa däri från. Imorgon ska vi sova ut sen ligga vid poolen. Sen ska vi till idioterna från Sverige och för festa :) Om det kunde finnas såna underbara människor i Gävle! Vill inte åka ifrån dom ju. Tur att dom åker dagen efter.  Det enda jag inte kommer att sakna är sängarna.. och jag saknar inte ett Skit hemma. Har glömt bort helt att jag bor i Sverige typ. godnatt:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0