Kan klockan gå fortare?!

Sitter hos Sanna nu. Som vanligt sitter hon och mamma sin och bråkar.

Nu börjar jag bli riktigt jävla närvös. Vet fan inte vart jag ska ta vägen riktigt.. Fan om ett dygn sitter jag den här tiden på ballkongen och är full. Kan fan inte tänka mig.

Träffade nyss pappa. Fick lite mer pengar än vad jag hade räknat med, så det är ju ett ganska jätte plus :D Fan nu vill jag åka. Vill ner på stan och ta en öl eller vad fan som helst, ska möta upp Ramiz där. Och fba killarna. BARA JAG FÅR ÅKA! Köpa folk öl ska jag göra med så jag kan sitta och peppa musik. JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN :D! haha, jag är så jävla glad och lycklig just nu.

Kommer inte sakna er här hemma ett dugg :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0