Livet leker för er som inte vet att jag är i cypern!

Heeeej allihopa! Haha. Vi är framme! och har varit det ett tag nu :D
Eller ja! vi kom till arlanda i morse då. Planet gick klockan 6 och vi sov hela jävla vägen tills vi landa typ. Var bara att kliva av planet och vandra till bussen som åkte mot AYIA NAPA! Bor huuuur jävla skönt som helst! Har donken 10 meter utanför hotellet. En fet pool och en lägenhet. Var nyss iväg och köpte en stor jävla tequila. Ett 6 pack corona och 4 smirnoff. Jag glömde ju som vanligt telefon uppe på hotell rummet så kan inte lägga in bilder. Har varit här runt och kring och tittat lite. Har en jävla nöjespark brevid. Kanske hur soft som helst? Har även hittat några vi ska ut med ikväll :) Så snart lär man upp och göra sig klar. FAN VAD LIVET LEKER! Saknar inte hem för fem öre :D Kunde inte välja en bättre vecka att åka hit.

Både jag och Sanna vart förvånad att det var så jävla varmt när vi kom. Trodde absolut inte att det skulle vara såhär varmt. Imorgon ska vi åka buss till köpcentrum. Jag måste köpa en klänning och mer öl. Sen ska vi på en club :) As fränt! Fan vad jag vill bo här. Och jag lider med er som inte är här :D Gratis internet har vi för den delen med.


Kommentarer
Postat av: brander

fan sitter du med tjocktröja för pucko!

2011-03-13 @ 20:09:24
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0