NU ÅKER VI FAKTISKT HEM

Fan! Är det nu jag ska grina? Sitter på flyg platsen i Cypern och försöker hålla tårarna inne. Går ju som det vill. Mja igår skulle vi vara nykter. Satt på rummet, Erik kom för att säga hej då :( blä det var inte alls roligt. Vi bestämde oss för att supa satan och så vart det. En Skit full natalie och sanna. För full.. gick upp på puben och där var det ju mer folk än vad det är i hela Sandviken. På vägen "hem" träffa vi på Simon och Micke som gick med oss en bit. Sa hej då till dom också. The England får vi inte glömma! Världens bästa människor.. JAG VILL INTE HEM. Jaa sen så vart vi upp plåckad av två killar som vi åkte med halva natten, snälla jävlar! inne på hotellet lurade jag i sanna att bada och självklart fick vi skäll för det.. nu sitter vi bakisdag som vi är på flygplatsen. Flyget går snart så lär väl gå. SES PÅ KROGEN I SANDVIKEN IKVÄLL! Fan.. i 10 jävla dagar här jag druckit.. HÄRDADE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0