Allt händer innan man ens hinner blinka.

MYCKET HINNER HÄNDA SKA NI VETA :D!
Jag är singel, heeelt singel!
Jag har packat klart!
Jag dricker inte öl!
Snart åker jag :D om endast 7 timmar åker vi till arlanda. Om precis 12 timmar sitter jag på flyget. Om 16 timmar är jag i Cypern. Om 24 timmar är jag så jävla packad och sitter i en bar blir bjuden på drinkar för att Sanna visar tuttarna.
FÄRJESTAD SLÅR UT BRYNÄS STYGGT

En 18 åring och en 24 åring som beter sig båda två som 13 år. Jag är faktiskt arg, att det skulle hända på fyllan igen. På telefon.. När jag vart lovad att det det aldrig mer skulle hända. Att jag var den som skulle lämna förhållandet. Men nu vart det preeeeeecis samma sak igen. Jag acc att det hände, men jag orkar inte med sättet det händer på hela jävla tiden. Varje gång, är det samma sak.

NEJ HÄR SKA INTE JAG SITTA OCH KLAGA PÅ MITT FÖRRA FÖRHÅLLANDE!
Packa det sista sen åka iväg till Sanna. Sen ut på krogas och ta sig en öl. Klockan 1 bär det iväg. SÅ JÄVLA TAGGAD! Så jävla närvös och spy färdig.. Livet kan ju inte bli mycket bättre just nu. Utomlands med världens härligaste människa.

Föresten.. Igår ja :) Ja vad gjorde jag då? drack öl i min ensamhet. Åkte till Sandviken och gick på krogen med Malin Therese Daniel och hans kompis. For hem vid 3 tiden. försökte sova. Slutade med att jag gick och mötte Daniel mitt i natten, eller.. Ja vid 5 tiden? Vart hämtad vid 1 då vi åkte till Gävle.. Mötte upp Sanna, åkte hem till Niklas men han hade ju låst ut mig.. Smart? nu sitter jag här ny duschad och väntar på pappa för att sen kunna gå på krogas. Pöss

Mitt nya spel är verkligen nerpackat ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0