Nu är det bara en dag kvar.

Äntligen sitter jag vid datorn istället för den där jävla telefon så jag kan skriva odentligt. Ska försöka göra en sån bra story som möjligt av gårdagen. Vi gjorde oss klar, gick ut och åt (skit äcklig mat) sen gick vi tillbaka och gjorde oss full! Gick till våran favorit pub. Älskar dom som står i baren, och dom älskar oss :) Fick en ros av ena igår, så himla söt! Folket bara strömma in och innan man visste ordet av det var det knök fullt. Och för er som inte vet så hände det en sak i tisdags. När vi hade varit ute hela natten med dom från sverige och kom tillbaka till rummet så kom en kille från england ut från våran trappa och var hela sönder slagen och blodig. Och ingen vet vem som har gjort det, iaf så var dom skit sur på oss för att dom trodde att det var killarna från sverige.

Sitter arg som jag är ute på trappan så kommer dom från sverige och jag och Erik bråkade mer eller mindre nästan hela kvällen. Gick till klubben brevid, vilket jövla röj det var! Stod mest på dansgolvet hela kvällen. Var så jävla full glad! Jaa iaf vid 5 tiden ville vi ha pizza så vi gick och köpte pizza, jag Sanna Johan och Erik. Sen gick vi till oss och satt vaken hur länge som helst tills alla somnade. Nu på morgon har vi legat i solen och sovit. Nice!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska dricka mig full sista kvällen (är ju egentligen ett måste) eller umgås med dom från sverige en sista gång innan vi åker hem. Upp till baren och säga hejdå ska jag göra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0