Förlåt för dom hårde orden!


Om jag visste vem du var just nu så skulle jag (jag hotar ingen på internet, inte ens i verkligheten, men just nu kokar jag) jag skulle allvarligt knäcka nackan av dig, jag har aldrig gjort det för men ja, jag skulle verkligen vrida om nacken tills mina egna armar gick av. Snälla anmäl mig! så jag får veta vem fan du är. Förlåt att jag skriver det. Men ja! jag skulle faktiskt göra det. Jag sitter och pratar med Johanna blixt mitt i natten, vi båda två erkänner att det hela gick förlångt. Att den som gjorde hennes facerape är totalt jävla hjärnrubbad. Läser hennes blogg och ser denna kommentar. Nu ska jag förklara hela mitt liv på den här bloggen, bara för att du din äckliga snorunge inte vågar stå för vem det är så jag kan ta det med dig. Istället för att flera andra ska få veta hur mitt tråkiga liv har varit under en längre period!

För det första ska jag tala om varför jag gick på iv.
för det andra så ska jag berätta för dig att jag inte slår folk.

Från att jag har börjat 7an på norrsätra till att jag började 2an på iv har jag left under en "deppig" period. Jag har varit med om saker som du inte kan tänka dig.. Jag har stått på resecentrum och telefonsamtal som lyder "mamma har cancer" Och ja! min mamma har cancer och har haft det under en längre period. Jag har legat i sängen under flera månader och bara sovit. Jag har legat på nätterna och varit orolig över om min lillebror, som föddes för tidigt skulle överleva. Eftersom han inte var större än en handflata och låg i kuvös under en lång period. Jag har städigt ställt mig från "kommer min mamma över leva?" Jag har drogat, druckit mig full 4 gånger i veckan. Jag har bott på ungdomsboende i hopp om att bli en bättre människa. Jag har varit rädd för mig själv och undrat om jag finns på jorden för att människor ska göra illa mig. Jag har inte fått varit med på min pappas bröllop som gjorde att vi inte pratade med varandra under ett helt år. Jag har gått igenom skilsmässor. Jag har varit så deppig att jag har sjunkit ihop bland IVES alla elever och grinat, grinat så mycket att jag har somnat i skolsysters säng. Idag är jag lycklig med min älskling Niklas som jag bor ihop med. jag älskar mina familjer! mina syskon och jag vågar stå i kampen med att min mamma faktiskt är sjuk.

En sak ska du din idiot ha klart för dig. Jag har aldrig slagit någon som är mindre än mig, aldrig för att det är roligt, har aldrig börjat med att slå någon (har jag gjort det så har jag slagit killar) Jag har aldrig sagt att en person är ful, bara för att det är roligt.

Om du visste hur dåligt samvete jag har för precis allting, så skulle du ångra att du skrev sådär. Jag kan grina för att jag inte följer med min mamma till enen. Jag kan inte lämna en godis kvar i påsen utan att jag får dåligt samvete. Jag gör saker jag inte vill göra, bara för att göra andra människor glad! Jag är den som går i mellan folk när det blir bråk.. Jag är den som inte tål att sånt händer, ditt jävla miffo.  

Vet du vad det roliga är? att jag har blivit tillfrågad om att åka runt och berätta om min skolsitivationer för alla 7er i sandviken till att börja med. Förklara för dom hur förbannat mycket jag ångrar att jag inte har skött skolan. Att jag sitter här idag och lär förklara mig för en idiot som skriver så mycket skit som inte är sant. Jag ska få dom att förstå att det inte går att skita i skolan. Det funkar inte i dagen samhälle. Vare sig dom tror det eller inte. Och jag borde försöka lära dom att såna som dig.. Är totalt jävla hjärndö, och att det är såna som dig som borde få hjälp. Och inte såna som mig! Jag skulle vilja säga till dom att dom inte ska låta någonting knäcka dom, inte ens såna kommentarer som du har skrivit. Jag vet att du läser denhär bloggen, eftersom alla Johannas vänner läser den efter att jag gjorde ett inlägg om den fjantiga sitivationen. 

Jag hoppas innerligt att du läser detta. Att du vågar kommentera ditt namn. Jag hatar att prata om mina problem osv.. Och jag är inte glad över att jag måste skriva ut detta på bloggen! BLOGGEN AV ALLA STÄLLEN NÄR DU INTE VÅGAR STÅ FÖR VEM DU ÄR! Men när du läser detta, så sitter du väl med din adidas tröja.. Brunkräm enda ner på tuttarna och tuggar tuggummi. Marscaran är som klumpar på dina ögonfransar och det skulle INTE förvåna mig om du sitter och plattar håret samtidigt och när du har läst klart kommer du garanterat skriva till dina 65 kompisar på facebook som ser exakt ut som dig.. Som säkerligen sitter med platt tången i handen som spelar "hej hej jag är bara 14 år" högt och blir irreterad när du skriver en sån onödig kommentar som "har du läst natalie palovaaras blogg?!" så ljuder av faccebook chatten kommer göra 65 stycken så irreterad att dom inte kommer orka bry sig om dig längre. Det är DIG alla skrattar åt. Såna som inte vågar stå för vem dom är.

Kommentarer
Postat av: malin hammarström

haha shit vilken nolla som har skrivit det dära

2011-03-02 @ 16:31:58
URL: http://maaln.blogg.se/
Postat av: Kristina

Fan vad bra skrivet av dig, Du visar att du verkligen är stark, grymt impad.

2011-03-02 @ 18:13:24
Postat av: jennhy

Du ÄR stark Natalie, och det hoppas jag att du redan vet om, låt ingen trampa på dig!

2011-03-04 @ 23:49:41
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0