hihi ni är så gulliga allihopa! puss


(kan inte låta bli) tjenare puddingen ;)! troligen läser du detta. Och fan va roligt och stolt jag är över mig själv att jag skrev det där inlägget till dig. Om hur jag vill bryta nacken av dig osv.. Jag är så glad att folk har sagt hur bra skrivet det var av mig till DIG! dina fega lilla sockerkaka :) Ska även till lägga att min syster Charline, satt och skrattade :) Och det är så roligt att vi gläds åt hur otroligt feg du är. Älskar ordet "pussy" och äntligen får jag använda det odentligt. Så här har du en fin mening av mig "pussy pussy pussy pussy"

Nog om det. Ville bara till lägga igen att det är så roligt att jag fick så många läsare pga att jag tog ställning mot en tjej som jag då tyckte synd om (tycker fortfarande synd om henne pga att folk inte vågar yttra sig öga mot öga med henne istället för att skriva sådana saker på internet PLUS att man skriver nått sånt i ett annans namn, sen kommenterar man saker anonymt) Tack :) hoppas ni har det roligt när ni läser min blogg (menas även till alla andra som följer bloggen och faktiskt är normala människor)

En sista sak.. Om jag inte tyckte om en person, och läste "dens" blogg så skulle jag utan tvekan skriva en kommentar med mitt NAMN, plus länken till min blogg. Jag skulle vilja att personen vet att jag stör mig på den fanjäveln. Jag vill att "den" ska veta vem jag är, jag vill att "den" ska veta att jag är mogen nog att stå på mig, säga vad jag tycker och stå för det. Puss på er! mina nya, älskade läsare! som stör sig på mig, och jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Jag älskar dig nattis <3

Du gör mig stolt, jag vet hur jävla jobbigt livet kan vara. Men att bli äldre och innse saker man tidigare gjort som man aldrig mera skulle göra om eller ens önska sin värsta fiende. Det är stort <3

2011-03-03 @ 23:27:26
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0