Uff..

Japp, här sitter jag och väntar på att ligan ska hämta mig. Dränka sorgerna i ölen skall jag göra. Uff.. Min kropp måste verkligen vara tömd på all vätska jag har här i. Så jävla trött.. Har ingen ork alls i kroppen. Hjärnan känns helt off. Om jag bara kunde släppa allt! låssas som att ingenting har hänt. Jag vill ju fan inget längre. Att ens tänka på skiten får mig äcklad.

Jag vill att det ska vara över.
Att allt är som vanligt. Jag önskar inget annat. :( uff! vad jag hatar att känna mig själv såhär. Totalt lurad och blåst. Jag vill inte ens bli nuddad, höra att jag är älskad. Jag vill inte tro på ett skit längre.

Man lurar sig själv när man tror att allt ska bli bra.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med och tävla i dagens trailer och vinn en länkning, du kan även vara med i dagens låt och också vinna en länkning, dubbelt så stor chans till att vinna :)

2011-03-06 @ 16:08:56
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0