Vad fan ska jag nu göra?

Jag är så jävla glad och lycklig! samtidigt känner jag att hela livet sviker mig just nu.. Jävla skit piss helvetes jävel! Vill bort från den här jävla byn och alla b-rudar som snackar så jävla mycket skit :) Sitter hos soet och tittar på tv just nu. Har fått pappas comviqsurf internet så nu jävlar följer datorn med överallt. Håller på dör.. Är så jävla trött! Håller på somnar i soffan. Aaaaaja! Blir nog nykter ett bra tag nu framöver. Spara lite pengar osv.. (och jo jag menar verkligen att jag ska vara nykter ett tag) Behöver ju dock någon att krypa ner i soffan med på helgerna annars kommer det ju gå åt görs! Nää nu ska jag ta en cigg sen blir det chillmode utan dess like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0