Vilken jävla bakistorsdag.

Sha sha bloggen!
Eller?
JAG ÄR SÅ JÄVLA BAKIS SÅ DET BARA INTE FINNS!

Började med att vara på stan med Linnea. Tog en lååååång fika! sen gick jag och köpte något jag länge har velat köpt.. Får bara se när jag har tänkt att använda skiten. Åkte till gävle för att hämta mitt legg och mata lilla Pelle, hihi. (Niklas och min sköldpadda) Mjaa.. Åkte hem igen med Malin Therese och Linnea och drack med mamma. Vart både roligt och lite känslomässigt från alla håll där igår.. Sen gick vi till 8an och Malin gick som vanligt därifrån.. Orka bry sig! yäpp träffade massa roligt folk! till slut gick jag Micke Linnea och Josh till Josh.

Där körde vi shottar efter shottar och vart snor ful! Uff.. Var väl vaken till 7? hade så jävla roligt! bästa kvällen på länge. Vaknade förett tag sen. Nu är vi hos Linnea och skagå till mamma gör att äta. GÖTTANS HÖRRENI!

Senare ska jag börja packa, måste börjapacka! Måste få en tvätt tid hemma hos Niklas så jag kantvätta mina kläder. Åker fan på lördag? helt sjukt. Har ju fan druckit för mycket nu.. Torsdag, lördag måndag tisdag onsdag, blirdet torsdag idagigen?

Nä måste fan gå nu. Pöss

Jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0