Vilken jävla dag, jag saknar dig redan

Vilken jävla daaaag!
Vaknade upp hos Bobo. Han körde hem mig till pappa balo, hämtade lite saker och åkte hem till mig. Mullan brullan kom med bestick och vi käkade lite mat. Daniel kom och vi åkte till mamma och hämtade Rickard och åkte till skyttet och sköt lite :) Precis när vi var klar ringde mamma och sa att det blev akuten. Åkte hem och Charline låg i trappan och skakade. Hämtad av ambulansen och vi åkte bil efter. Så fort vi kom dit åkte jag Rickard och Daniel till max. Tillbaka till akuten då vi satt med Charline hur längesom helst. Följde med henne till rummet där hon ska få "bo" sen åkte vi hem.. Gjorde så ont att lämna henne där. Saknar henne redan. Åkte runt i stan och träffade Malin och rökte. Nu sitter jag hääääär med mamma i soffan och är helt slut! Vill bara sova sova sova vilket jag faktiskt lär göra nu.

Fan det är bara torsdag än... Iof vill jag inte ens ha helg. Jag orkar inte känna att "jag kan ju inte vara nykter, men orkar ändå inte dricka" Häng mig eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0