åren tidigare har jag inte en aning om

Känns som att jag måste göra nått roligt.. Var ett bra jävla tag sen nu! tänkte sumera mitt liv lite grann av det jag kommer ihåg.. av såna där speciella saker man har varit iväg på.

2008 : var jag på peace&love, in flames spelning i oktober i globen, stannade över helgen med massa roligt folk
2009 : Var i stockholm och bodde på hotell med Lina. Peace&love igen. Var på In flames, globen december. Var i stockholm över en helg åter igen och var på grönan, biljardklubb osv..
2010 : Mexico i 21 dagar, kom inte hem pga askmolnet. Åkte buss från spanien till sverige, var i 5 olika länder. Var på Metaltown och drack öl med In flames (Niklas vann vip biljett) fyllde 18 år. Var i göteborg och fick mig värsta fylla någonsin, spydde galla utanför liseberg.
2011 : Varit i cypern med Sanna. Sista april i uppsala, var där över helgen.

Vad jag ska göra denna sommar! mjaa..
Jag måste iväg på en festival, bara ett måste! MEEEEN, frågan är vilken? hm..
Cykelsemester, planerat och klart!
SKA iväg till antningen stockholm eller göteborg över en helg.
Jaa och självklart göra en massa oplanerade och inpulsiva saker.

Fan vad pengar man gör av med egentligen.. Om man spart allting så hade man väl haft ett hus just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0