Dags att bli på bra humör natalie!

TJEEENA! Alltså nej..
Jag är faktiskt lite små halvgrinig.
Vilket jävla morgonhumör jag har ibland, väck aldrig en bjön som sover..
Vad har hänt med mig?
Jag hatar nu mera att skriva sms.. JAG TÅL DOM INTE!
Vaknade i morse med 5 sms, och jag ville skära av halsen av alla 4 som hade skickat smsen. Och liksom.. Är det meningen att jag ska slå upp ögonen på en gång och skriva "jag vaknade nyss hihi, du då :):):)?" Självklart inte. Får jag ett "vad gör du?" sms på morgon blir det ju självklart "sover" till svar. Och nej.. (lägger huvudet på sidan och flinar) jag är inte sur bara för att jag skriver att jag sover som vilken människa som helst kan göra :). Orkar inte ens med min egen mobil jävel.

Det andra, klart jag har en mjuk sida (A) Men det är hemligt.. Klart alla lär tro att jag är en riktig hårding! Vilket jag egentligen är.. Men jag tar bara fram min mjuka sida till rätt person :)

Sen har jag aldrig riktigt fattat varför allt blir så svårt så fort du hör av dig.. Det har gått 3 veckor nu och det är fortfarande jobbigt. Fattar inte varför jag skulle förstöra allting! Skit händer :) Back in track. Nu ska jag och Linnea tvätta, sen ska jag ta en promenad till far min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0