det blir lite bättre än vad jaghoppats på



Jo vi gick och åkte skateboard igår natt. Fan vad härligt det är att känna den där känslan när det går fort, och man bara sparkar iväg mer och mer. Dock lär jag köpa en ganska ny bräda eftersom den håller på att ballar ur. Får se vad man önskar sig när man fyller år.

Idag har jag varit med mamma & mormor näst hela dagen. Gick till systemet och köpte lite öl. Varit iväg en sväng med Linnea och Jennifer. Orkade dock inte följa med till lingbo och Gävle så jag stannade hemma. Har fyllt i lite papper tills torsdag. Imorgon ska jag iväg och fixa kontoutdrag på banken osv.. Fått reda på hur mycket pengar jag ska få osv :) så nu ska jag sätta mig & leta lägenhet. Jag älskar när det går bra! Så här ska jag fortsätta. Jag som trodde att jag aldrig skulle ta tag i mitt liv.
Det har till och med gått så långt att jag önskar mig present kort på ikea istället för pengar :/ Kanske blev lite för vuxen för snabbt.

Nu ska jag iväg till mamma och dricka någon öl med henne, kanske går ut och tar en öl :) Sen ska jag möta upp Söder och Tim för lite skateboarding. Efter det ska jag möta upp Linnea för lite skitsnack. Nej nu måste jag nästan springa iväg, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0