FOAD

Haha aaaaaaaa shit! Sitter i soffan och skrattar som fan med Linnea. Vilken jävla dag det var igår. Helt sjukt. Var Skit full från halv 12 på dagen till 4 på eftermiddagen. Höll på somnade några gånger. Satt vid poolen och skata och drack. Jag skulle ju promt klara av att åka i den där jävla bunken. Ramlade och ramlade men gav mig fan inte. Till slut när jag skulle åka upp för att droppa tog det slut. Ramlade och kunde fan inte gå. Gick till Christoffer och hade ballkongenmys. Gick ner på stan och halvvägs dit var det en kille som greppa tåg i mig och skulle börja hångla, haha idiot. Nere på stan försvann josh och stoffe, hej då. Gick och träffade Daniel. Sen mötte vi upp forsbacka bona på hotell sen gick vi till nått litet område med ute Dj osv, vart så jävla full. Missade mitt i allt, elda en soffa med kommer jag ihåg. Sen är det fan svart.. vaknade upp bredvid Linnea i Mattias säng, haha Jahapp. Linneas väska lyckades vi tappa bort med.. allt var fan så jävla roligt igår! Måste göras om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0