helgen var klart den bästa

Shiiit va flääshiiiit!
Tänkte skriva lite om helgen om ni ni ville veta alltså. I fredags var det fest hos mig eftersom jqg fyllde år. Hade så sjukt jävla roligt!! Tack bästa killarna och tjejerna som kom :) efter det sprang jag, oher Viktor fille och Gustav till stan, vet inre vad vi gjorde där men oher hade iaf alla mina pengar dagen efter.

Vaknade upp på hantverkarbacken halv 8 på morgon av att Max nästan sparkade ur mig ut sängen för att jag skulle komma upp. full som jag var traskade jag mig hem. Jag och Malin åkte till bussen som skulle åka mot Stockholm. As soft ditresa dock höll jag på att spy hela vägen.. meen vart full vid 11.

När vi var framme gick vi några och käkade på en fin restaurang sen drog vi in på grönan. Alla andra drog och åkte medans jag och Jocke satt från 1 till 6 och drack öl. Åkte en karusell... tittade på maven mode,s spelning, ägde så in åt helvete. Hela gänget gick till ett öl ställe och drack, första gången alla var samlad och fan va roligt det var. Hela kvällen höll vi ihop, till vi kom till Sandviken.

Bussresan hem var fan bäst!! Så in åt.helvete roligt. Roligaste helgen på sjukt länge! vill verkligen göras om. Jag hoppade av i Hofors. Åkte hem idag. Chillar mes Linnea och Jennifer nu, poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0