kom igen nu då

Att jag var - full i helgen
Att jag vill ha - en jätte pizza.
Att min senaste kyss - vad häftig :):)
Att jag lyssnar mest på - skit musik
Att jag pratar - lite för lite ibland
Att jag inte gillar - ångest
Att min bästa vän - Linnea och josh
Att kärlek är - ett påhitt
Att jag gillar - att softa
Att jag alltid kommer att - tycka om öl.
Att jag är hemligt förälskad i - ;)
Att jag sist grät var - Inte en jävla aning! flera jävla dagar
Att min mobiltelefon - urladdad
Att när jag vaknar på morgonen - är jag så förbannat sur!
Att innan jag går och lägger mig - pussas jag eller tittar på rederiet
Att ikväll ska jag - chilla
Att imorgon kommer jag - jobba!
Att jag hoppas - på att allt löser sig
Att jag verkligen vill - leva livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0