min fina älskling

Gud! Det värsta jag vet är när någon jag älskar mår dåligt, i detta fall är det min lillesyster. Att två stycken idioter får henne att må dåligt ska inte ens behöva hända. Att dom två en gång har varit mina bästa vänner.. Att dom har varit högst upp i mina ögon, kan jag inte längre tänka mig.. Jag vill inte ens försöka förstå att det har varit så.. Och jag vill inte få det så igen. Nu är det nog

Jag försöker verkligen att inte lägga mig i, men jag vill inte att hon står där helt själv. Min älskling, mitt allt! Jag blir så ledsen, får en klump i magen.. Jag kan inte göra någonting! Känner mig så hjälplös.. Får en stor klump i magen och halsen. Hon som ställer upp på allt och alla hela tiden.. Jag önskar bara att jag kunde göra nått tillbaka.

Men imorgon gumman :) SKA VI HITTA PÅ NÅTT ROLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0