nu är det slut pa det roliga

Alltså jag är bakis och tittar på trav.. hallå trav? Pfft.
Igår drack jag med max fred Henke krubba två till killar och någon tjej. Jävla idioter :) var faktiskt Skit roligt! Dom gick på lobby och jag som vanligt sprang runt överallt på stan. Upp till Jocke sen till Sibylla. Åkte lite Longboard sen tog brander jag och Malin bilen till donken. Untzz untzz untzz!

Jag hoppade av hos krubba igen där max han och fred satt. Krubba somnade på golvet så jag och max hoppade till sängen och fred satt och svor och var grinig.. somnade.. typ, Neeeeeej! Aaa vaknade upp där i imorse. Haahaaa satt dom och kasta hamburgare sen fick jag det i huvudet, snällt. Chillade lite i sängen sen drog jag hem och åt en fet pizza.

Skaffade mig även planer med Daniel igår om att vi ska titta på film och ta det lugnt :):) så vi får väl se vad det blir. Ska fan sova en timme nu iaf så man blir människa. Druckit sen i tisdags, lugna sä.. men det har faktiskt varit lagligt eftersom, äh orkar inte skriva. Nu somnar jag godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0