Nu får det vara nog i den här hålan.

Vad är Sandviken? : en äcklig liten håla full med små larver.
Det var då mig ett jävla tjat om den där bloggen.. Alla mår så dåligt som är uthängda. Okej? Tycker det är roligt faktiskt :) Vilket jävla kaos det kunde bli i sandviken av en jävla blogg, som små tattare har skapat bara för att dom inte har nått liv, och hänger ut människor som inte har gjort ett skvatt.

Malin klagade även på att hon blir irreterad av att läsa min blogg för hon förstår inte vad jag skriver ibland, för jag formulerar orden/meningarna fel. Så lär väl börja ändra mig och läsa igenom allt jag skriver :)

Nä nu får det faktiskt vara slut på det här.. Nu ska jag och Josef bygga klart hans husvagn sen ska vi dra till stockholm och leva livet. Min Josef! Vad jag saknar han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0