sällan vi och inte kan vara seriös

Natalie : ditt pucko!
Josh: Sa du tuttar?
Natalie: Ja jag sa du tuttar...

Haha, sällan vi! Skräckfilmskväll. Vi kan inte vara seriös till en enda film! Bara sitter och skämtar bort oss. Varje skräckfilm, inte ett dugg rädd.. Utan vi sitter mest och "ååh nu skiter han. Fan va snygg den där jäveln va! aaa nu spyr hon också.." så jävla trött på varandra när det gäller sånt. Haha. Så nu ska vi försöka vara seriös.. Fast.. början en slutar aldrig någon.

Vi tittade faktiskt nyss på en läskig film. Allt gick bra tills vi greps av panik. Jag visste inte vad jag skulle göra för jag vart så rädd, det bara skrek ur käften från mig fast jag inte gjorde det med flit. Har nog aldrig blivit så rädd av en film. Men nää :) Nu ska vi faktiskt fortsätta titta och fetta oss lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0