skiiiiit niiiicekväll!

SOOOOOOOOOOFTASTE KVÄLLEN LÄTT
Satt i parken och grillade, chilla och drack med bästa killarna! Ååååh vilka fan var vi? fille, wille fredrik sebbe allan tobbe  viktor blabla kommer inte ihåg. Jag allan tobbe viktor och oher drog iväg och åkte longboard medans dom andra gick iväg och mötte jack. Faaan va roligt det var! gled runt på nya basket planmed, as soft! giiiickmed Allan till dom tre grisarna (fillefredrikoher) Och hämtade lite folk så gick vi på 8an. Dääär träffadejag Mattiiias:D:D:D som även var hos grisarna när jag kom tillbaka. Jag ochviktor B gick upp till Josh ensväng ya och socialade med micke och hp.. Fråga mig inte, vart fan man inte igår?

Jag fick skjuts av en utlänning tillbaka så då satt vi på baksidan och chillade med bästa killarna. Gick hem till Linneaför att sova men väl här så gick jag tillbaka och hade pyamas party med wille och fille!

OCh snart drar stocklahomas! on lördaaag.. Ska sova på bussen dit för jag ska vara bakis. Poolhäng och bärtz på fredag FÖR JAG FYLLER ÅR! 19 jävla år.. far du åt PIP Nu ska jag göra mig klar för kyrkan, skapå DOP!!!!!!!!! döör hej

Fett rolig bild. Gjorde hela rummet fullt av sugrör hos Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0