veckan kommer gå fort!

sista inlägget för ikväll :) Jag ska bli bättre med bloggen
sitter hos min soumate! som jag har längtat
fullspäckad vecka! yeeaaahahahaha vad jag längtar
Onsdag: utgång!
Torsdag: Fyller år, ut och käka. Dricka öl och chilla med bästaste
Fredag: firar min födelsedag med grillat, öl shot vid poolen och en as kalas Natalie. Sanna kommer ju som alltid att lyckas supa mig under bordet.. Krogas på kvällen
Lördag: Upp 8 på morgon för att ta sig en dusch sätta upp håret och sätta sig på bussen mot stockholm! GRÖÖÖÖNAAALUND HÄR KOMMER SANDVIKEN! typ.. Eller? jag kommer sitta med en påse och spy.. Bakis/full natalie, i en buss med massa killar och jag börjar bli åksjuk, INTE BRA! inte alls bra.. Dock åker man ju med skönaste folket så vad spelar det för roll.Dock vill inte Linnea åka nå karuseller.. Fan jag är glad nu! en hel vecka med bara en massa jävla roligt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0