Det är så mycket som hinner hända, som kommer hända

Ju mer jag planerar, detstå mindre gör jag.. förstår inte hur det går till faktiskt. får nya planer efter planer. Dock står vi fast vid en, och det är cykel semester :) Måste bara bestämma ett datum sen drar vi.

Jag har sagt i nästan 3 veckors tid att jag vill ha kille, bara för att jag vill det hittar jag ingen som är snygg!

Jag har börjat tagit tag i livet, jag har börjar blivit seriös. Jag har till och med börjat motionerat!

Jag har kommit på att min pappa är lika seg som jag.. Ingen av oss har tidsbegrepp för 5 öre!

Har kanske världens bästa vänner! Speciallt min Linnea :)

Jag har börjat att hata att skriva sms, jag orkar inte svara då folk i stället blir sur på mig.. jag försöker att skriva så korta svar som möjligt och förkortningar i allt för att slippa picka på den där jävla skärmjäveln. skulle lätt kunna spola ner min telefon i toalettenUFF.
På tal om det så spolade jag ner min bankdosa när jag vart arg på den.

Hatar verkligen kylan, det är väl det absolut värsta som finns..

Jag älskar att läsa gamla sms, eller nått gammalt man har skrivit på msn och jag kan läsa det flera gånger.

Jag har fan fått bättre tålamod, och jag blir inte alls lika sur lika ofta som förut.

Jag försöker att inte vara lat av mig..

Jag är nog inte lika blyg längre :) Jag har lärt mig att uppskatta såna här små saker som egentligen knappt märks.

Mitt nästa förhållande ska vara det bästa! Vill jag iaf. Allt små tjafs ska inte få hända, jag ska inte få sitta och sura. Jag har mognat och växt på mig, vilket också gör att det ska bli bra! Jag har lärt mig att det inte går att tänka "men jag vill ju vara med han ikväll.." DET FINNS HUR MÅNGA ANDRA DAGAR SOM HELST ATT UMGÅS MED I KARLN MAN ÄR KÄR I :) Det enda jag egentligen bryr mig om är att få somna med den man tycker om. Det ska finnas mycket "jag vill göra som jag vill och det jag vill" vilket båda två behöver i ett förhållande.. Men självklart måste den andras vänner vara viktiga. nä, jag känner verkligen på mig att mitt nästa förhållande kommer att gå bra, och jag är så glad att jag har växt på mig och fattat saker.

måste börja vara mer hos min baba! Han måste fan börja bygga klart min lägenhet lite fortare.

Jag vill hitta en hobby. En riktigt rolig hobby!

Ja, mycket hinner hända på en kort stund. Så jävla glad att jag tar tag i mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0