Äh, ni får tro vad ni vill nu mera

JÄÄÄÄVLAR ANNAMMA VAD STATEsTIKEN FLÖG IVÄG BARA SÅDÄR!
den där gulliga och söta bloggen som hängde ut mig och Malin fick oss verkligen att bli populära :)
Pappskallar och idioter ;d haha.
Att folk ens kan sitta och göra en sån blogg och roa sig med? GAYBAT I ETT JÄVLA NÖTSKAL. Tänk att om 3 år när dom kommer upp i 20 års åldern kommer dom att tycka att det var så förbannat pinsamt att dom gjorde nått sånt.

Att man kan vara så dum! och tro att det inte kommer att komma ut? Förstår dom inte hur arg folk kommer att vara på dom? hur förbannat hatad dom kommer att vara! Hur fan fick dom reda på allt som händer liksom? för att folk snackar.. Och självklart kommer folk att snacka om vem som har gjort bloggen.. Och det kommer ju också att komma ut.
Ja.. Jag blir pratlös..
Tycker allting är så jävla roligt :)
Själv skulle jag aldrig kunna sitta och skriva nått sånt där om oskyldiga människor. Och skulle jag göra det skulle jag stå för sakerna, vilket jag ska göra när det kommer fram om vilka det är:) Och neeeeej, jag hotar ingen! INGEN HOTAR JAG NU. Jag ska inte slå någon, jag ska inte spotta någon i ansiktet.. Jag ska inte säga åt någon annan jag känner att slå någon heller. Jag tänker inte röra ett finger på någon av dom. Varför skulle jag slå någon? och visa att jag är så jävla mycket svagare? Vart kommer jag med att slå någon? Varför tror folk att jag slåss? Men jag gör väl allt :)? Jag knarkar väl? Jag ligger väl med allt och alla? Jag går i stora kläder och är skitig? Jag hänger väl med legister och strular runt med pojkar som heter Viktor? Jag gör väl allt dåligt :)

Jag skulle aldrig slå någon annan person om det inte var för att göra självförsvar, jag skulle aldrig slå någon annan förutom om det vore en kille som kallade mig för någonting dumt. Jag skulle aldrig hoppa på någon på stan, när det finns annat folk runt om.. Speciellt inte barn! Jag skulle aldrig hoppa på någon på krogen och bli portad, inte ens om jag vore dyngrak. För det första som skulle komma upp i mitt huvud då är "faaan om jag slår henne nu blir jag ju portad, då kan jag ju inte gå hit och dricka öl nå mer.." SÅ DÄR HAR NI DET :) Den coola, pundiga legisten med stora kläder som ligger med Viktor och det är han som får mig att göra dumma saker FAKTISKT INTE SLÅSS! Blev ni besviken nu :(? Ja jävlar.. Det kan jag tänka mig.

Grejen är den att jag bryr mig inte om jag hänger på den där bloggen. Jag är så trött på skitsnack om mig så det spelar ingen roll längre. Mer härdad än så här blir jag inte. Jag tar inte åt mig att ett jota. För jag är så van :) och det blir bara roligare och roligare 

Men faktiskt så går ju gränsen när någon anonym jävel skriver en kommentar till mig som leder "Du bryr dig ju inte om att din mamma har cancer"
Det är ju samma sak där? Jag är så upptagen med att vara ute och dra droger upp i näsan och råna folk så jag har inte tid att bry mig..
Jag grinar aldrig för att min mamma har cancer.. Jag pratar aldrig med min mamma om hennes sjukdom. Och är absolut inte arg på mig själv för att jag förr, inte ens kunde titta på henne. Och jag är inte arg på mig själv för att jag inte kan säga att jag älskar henne utan att skämmas.

Är jag verkligen så intressant? Finns det så mycket att störa sig på och vara avensjuk hos mig? Men det gör ingenting :) för då blir jag bara glad att folk vill vara som mig :) men iof.. Man vill väl inte vara en sönderliggen pundare? :/ ack ack.. 2 bad 4 me

Nej nu ska jag dra en snåååårta i näsan innan jag ska sova.. Ska ju på pissprov imorgon så :) kan väl lika gärna åka dit på det också. Fan :( har varit så borta i skallen hela veckan så har glömt bort att det var i morgon.. Somnar man ju såhär lagomt skönt också. Måste bara hitta den där vita påsen med pulvret i först. Måste ju tvinga mina bästa vänner att ta lite också..
Godnatt mina kära läsare :)
PS. Dom som känner mig behöver inte vara orolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0