Jag är dryg, och bakis

MOHAHA! näärå, skojade bara
Jag är faktiskt jätte bakis.. Då får man vara dryg. Det tycker iaf Dennis :) haha. SÖTNÖT! Uff.. vilket fult ord.

Gårdagen? far du åt helvete.
Satt hos Andreas med Smuffe & Malin också. Efter det åkte jag till Erika sen mötte Max, krubba öhling och löffa upp mig så gick vi hem till krubba. Där satt vi och lyssnade på musik, skrattade åt skit tråkiga filmer osv.. Första jag fick höra när jag kom dit var "jaså Natalie, du är här för andra gången och tittar på hockey ;)?" mmmm, alla tittade på mig och jag vart lagomt röd i ansiktet. Haha. Fortsatte att dricka, sen gick jag till kungen och Chillade med dyrk, oher och viktor. Vidare till 8an där jag träffade på löffa och vi gick till dooooonkas. Dennis ringde och hade tråkigt & jag hade tråkigt så då gick jag dit för ingen ville sova. TJJJJEEEEENNNNAAAA! Båda tok slocknade till en film. Nu sitter jag hemma och gör mat till mig och syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0