Förbannade jävla skit onsdag!

Så sjukt sur just nu.
Vad fan finns det för idioter i det här landet som styr Sverige? KOM IGEN!

Igår när jag titta på nyheterna samt en reklam om kalla fakta lyder rubrikerna "Är dina barn trygg på dagis? Allt fler barn hittas död eller anmäls försvunnen under dagistid"
Är ni så blind? Inser ni inte vad problemet är?
Jävligt taskiga dakisfröknar som är så upptagen med annat att dom inte har tid att titta till ungarna. Eller jävligt brist på personal.
OM DET NU ÄR SÅ ATT ALLT FLER BARN FÖRSVINNER FRÅN DAGISET! SÅ SÄTT IN MER PERSONAL FÖR I HELVETE! Hellre att man förlorar/lägger ut med pengar på fler anställda. Än att en familj ska behöva begrava sin egen unge för att vi är så jävla snåla och inte sätter in den där extra frögen på dagis.
Ointeligenta jävlar.

Griniga Stockholmare & tråkiga företag.
Ja vi har ju bara två förklaringar på varför det är så :)
Griniga Stockholmare: Troligen är alla så dryga & bakom flötet, och inte fått ett ligg på flera månader. Liksom, har ni glömt bort hur man är trevlig eller är ni uppväxt så där jävla bitter & surig? öö

Tråkiga företag: Ja det går inte ett dugg bra för företaget och dom går snart i konkurs. Men ge er! Försök att vara lite positiv så kanske allt blir så mycket bättre.

Slutligen det sista som jag verkligen stör mig på idag som har fått mig på det här humöret.
1 - När man går hemmifrån och kommit några meter. Tar upp en cigg och kommer på.. "just ja, jag la tändaren på bordet" mmmmm den känslan.
2 - När man riktigt längtar efter kaffe, längtat hela morgon. Kommer till jobbet och mjölken är slut.

Nu ska jag ut på en cigg, för nu har jag en tändare. Sen ska jag prata med Griniga jävla Stockholmare och tråkiga företag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0