Men det va väl ett helvete

Fan vad jag är omstädning..
Hela jävla tiden faktiskt.

Jag vill vara kär, jag vill inte vara kär. Jag vill ha en karl, jag vill inte ha en karl.
Jag vill aldrig mer ha ett förhållande, jag vill ha ett förhållande.
HALLÅ NATALIE?! VAKNA TILL..

Man har någon att mysa med på kvällarna
Att bygga om känslor för någon annan kan vara det bästa som finns
Man slipper ligga mörkrädd själv på kvällarna
Man har någonting att längta till

Man blir nästan lite tvingad till att träffa personen bara för att man vet att man sitter ihop.
Det blir trångt i sängen, tycker inte om att sova två
Man kan inte göra som man vill
Man måste oftast laga mat åt två
Man ser inga framtidsplaner med sig själv när man har ett förhållande

Ja men det är ungefär vad jag får fram :)
Åt hälvede.
Nu ska jag söka jobb i halmstad, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0