Mitt liv går som en jävla berg och dalbana

Det är egentligen sjukt att man kan vara tillsammans med någon, älska någon och dela sin vardag med. Som man knappt kan prata med idag. Förhållanden borde inte få finnas.

Ja, som alla kanske vet har jag fått jobb i Thailand. Imorgon ska jag gå till banken och titta om jag har ekonomi att ta jobbet eller inte. Ett helt år.. I Thailand :)! Men jag ska ha jobb intervju om ett jobb i Spanien på måndag. Det är här svårt! För svårt.

Marcus åkte nyss härifrån. Gosen! :)

Nu är frågan om jag ska följa med tjejerna till stockholm ver lördagen, gå ut och ha roligt. Eller vara hemma med Sanna och Hanna för utgång i Gävle :) Bah! sån beslutsångest.

Nu ska jag lägga mig och sova, upp tidigt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0