over and out

Härligt, att vakna halv 7 på en lördag morgon efter förtäring av alkohol.
Eller så inte?
Hade skit roligt igår faktiskt, av den tiden jag var där. Massa go killar! Åkte hem jätte tidigt och sov. Förstår inte vad det är för fel på mig, trött hela jävla tiden! Men frågan är ju.. liksom.. Charline följde med mig hem, men vaknar av att David ligger i sängen, jahapp?
Ingen är vaken på face heller.

Mja sen var det ju en sak till.
Svartsjuka tjejer = over and out.
Ni är bara så jävla ute! Och sååå över gränsen tråkiga!
Förstår inte heller varför dom har så svårt för sig att prata, öppna käften och stå för vad dom tycker. Neej istället blir det "ööö buhu du får inte prata med henne er för jag känner henne som ett hot bläblä"
Men man vet väl inte bättre när man är en 17 årig liten flicka. Sucker!

Men blä vad jag vill sova mer. Jag kan ju inte allvarligt gå upp nu.
Tänker sätta på en film och då skiter jag i om David vaknar. Får inte jag sova ska inte han sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0