skiter i det här med vardag

Det blir fan aldrig som man hade tänkt sig.
Vad är det för fel?

Robin Vitcor och Marcus lämna mig nyss. Eller, dom åkte hem nyss. Blvit lite som en vana att vi sitter här och skrattar ihjäl oss ungefär. Har man mycket till liv? nej..

Fattar inte! Det är inte roligt att skriva blogg längre. Jag kan inte ens lägga upp statusar på facebook längre. Har absolut ingenting att skriva förutom att jag tycker om kaffe. Vilket jag bara gör om dagarna, kaffe kaffe kaffe.

Ligger brevid syster i sängen nu, hon är här och hälsar på. Men snart ska jag slänga ut henne hade jag tänkt :) Har viktigare saker för mig ikväll. Hi! Närå! Men jag trivs bäst för mig själv. Det är så tyst och lugnt. Slipper höra en masas pladder och snack. Dock ligger hon lika tyst som mig jämt.
Nog skrivet! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0